buah aty bl0gku (:

(,")Assalamualaikum...welc0me to blog missmanjecinte..0rait..akaQII..adekII..abgII..yg chumell+ensem..jangan lupe follow arera keyh..i'm follow u back(",)

tak bisa tanpamu

 Dengar suaramu aku rindu,
Ingat dirimu ku ingin bertemu,
Aku tak bisa musnahkan dirimu,
Tanpa cintamu aku lemah,
Sungguh terasa hampa hidupku,
Jangan biarkan ku musnah tanpamu,
Aku menangis bila ku teringat,
Saat bersamamu berdua denganmu,
Aku yang hancur tanpamu,
Aku yang hancur saat kau tinggalkan,
Saat kau menjauh dari sisiku,
Aku yang lemah tanpamu,
Aku yang lemah,ku musnah tanpamu....
huhh,,kLu hayati bait2 kata lirik lagu at atas nie..
sdeyh k0wt...apetah lg blerr dgar lgu dye...
feeling abizz agak nyerr..
aQ sllu jgak dgr lgu nie...
blerr dgar..t'ingat kat reaf...
my frenz(: 
dulu aQ syg sgt kat dye....
skarang..syg uhh..dah mkin pudar mcm lgu r0ssa uhh..
sume nyerr brubah sekelip mate..
aku slalu b'arap..h0pe dye"jangan pernah berubah"
aku lbih suke nan diri dye yg dulu...
reaf yg aQ knal mule2..
dri 14/7/2011~10/10/2011..
lbih kurang mcm uhh lha...
lpas uh...dye brubah..sgt ketara..
benci glerr lha...dye mkin p0y0+kerek...
xingat kwn daa...
huhh...sape xsedeyh...
byk k0wt kenangan dgn dye....
aQ mahukan reaf yg dulu...
huhuhu..k.la..nie jea nak cter...
nnty cte xabiskan,,klu cterw sume...(:

No comments:

Post a Comment

Photobucket