buah aty bl0gku (:

(,")Assalamualaikum...welc0me to blog missmanjecinte..0rait..akaQII..adekII..abgII..yg chumell+ensem..jangan lupe follow arera keyh..i'm follow u back(",)

5 sebab jejaka ensem" maseh singLe"

 ASSALAMUALAIKUMM ^_^
DIA JEJAKA KESUNYIAN
Hahhhh. Seperti yang korang semua tahu , tak semua jejaka tampan @ kachak sudah berpunya . Ye tak? Masih ramai lagi yang single+mingle . Mungkin korang jugak salah seorang darinya . Sekiranya jawapan korang "ya!" , mesti ada yang tertanya-tanya kan , mengapa hingga hari ni , korang masih tidak bertemu dengan pasangan hidup korang tuh . Nak tahu , di mana silap korang ? Jom intai , terjah , skodeng , usha ,belek semua sebab yang kte nak kemukakan ni :)


1 . Terlalu Jual Mahal ! 
Kebiasaannya , jejaka kachak @ tampan ni kan , agak jual mahal walaupun adakalanya dalam hati suka ! Keegoannya tersaangat lah tinggi . Mungkin dia merasakan dirinya yang terlalu di-gilai ramai . Petik je 10 jari , c0nf0rm2 1,000 000 org serbu . Kononnya nak pilih yang terbaik . Ecehh . Tapi , yang dikejar tak dapat , yang dikendong berciciran :) hahahah -,-"


2. Maintenance Tinggi 
Selalunya , lelaki kachak ini , maintenancenya tinggi ! Kalau boleh , nak je cecah bangunan Tokyo tu haa . Pakaian , Jam Tangan , Minyak Wangi , kalau boleh semuanya nakkan yang berjenama dan adakalanya mencecah berbillion ribu hengget .Takutlah perempuan untuk dekatinya . Ye tak ? Bimbang kopak duit unt0k beli hadiah hari jadi . HAHA .


3. Pernah Dikecewakan !
Oh yeah , disebabkan mereka ini sudah serik bercinta kerana dikuciwaakan , mereka lebih bahagia hidup bersendirian . Walaupun beriban orang yang datang menagih cinta , namun , masih belum dapat mengubati lukanya . Baginya , dia tidak perlu sia-siakan hidupnya dengan perempuan yang tidak pandai menghargai dirinya .


4. Mencari Pasangan Ideal 
Pipit Sama Pipit , Enggang sama Enggang . Masakan boleh terbang sama . Ye takk ? Begitulah juga pepatah , orang tampan pastinya mencari orang yang cantik juga . Namun harus diingat bukan semua orang bertuah boleh hidup bersama dengan insan yang diimpikan . Akurlah pada jodoh yang datang , ok ? :)


5. Terlalu Komited Dengan Kerjaya
 Sibuk dengan kerjaya sehingga lupa akan CINTA !Orang tampan nih , mereka selalunya fikir yang mereka mudah untuk mendapatkan CINTA pada bila-bila masa sahaja . Oleh sebab itu lah , bagi mereka , cinta sentiasa menjadi nombor 2 dan kejaya tetap nombor 1 .ahakxx! Namun , mereka lupa usia tidak menunggu kita kerana terlalu komited dan lalai dengan kerja sehingga hari in , masih sendiri lagi :)
ape kate k0me sumerw??ceciterw2 (:

No comments:

Post a Comment

Photobucket